close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלושה דרכים לנפוש בחו"ל ולשלם פחות

מערכת שורשח אייר, תשעה27/04/2015

ייתכן שדווקא אם תתכננו נתיב טיולים הרחק מהמסלול שבו הולכים רוב התיירים, תוכלו להבטיח לעצמכם חופשה זולה יותר

תגיות:
כולנו שמענו על המיתוס שהזמנת חופשה לפני שמתחילה עונת הקיץ הגדולה, יכולה להבטיח חופשה זולה יותר. וזה גם נשמע הגיוני שמלונות וטיסות יהיו זולים יותר בימים שהם מחוץ לעונת התיירות הבוערת.

אבל, הבעיה היא שעוד כ-12 מיליון נופשים מתכוננים גם הם לצאת לחופשה כשהם יכולים למצוא דילים טובים או טיסות זולות לחו"ל, בעיקר באמצעות הזמנת כרטיסי טיסה דרך האינטרנט.

הנה שלוש דרכים באמצעותן אפשר לשלם פחות על חופשה בחו"ל:

מתי להזמין כרטיס טיסה?
העובדות מלמדות שבדרך כלל הזמנת טיסה כחמישה שבועות בממוצע לפני המועד, יכולה להבטיח עסקה טובה, אבל תקופת הזמן משתנה בהתאם ליעדים השונים.

לדוגמה, אלה שטסים לספרד, ללונדון או לפורטוגל, טוב יעשו אם יזמינו את החופשה חמישה שבועות לפני מועד הנופש, בעוד שנוסעים לארה"ב יכולים להשיג את הטיסה הטובה והזולה ביותר 21 יום מראש. נופשים שנוסעים לטורקיה ימצאו שהעסקות הטובות ביותר הן אלה שהוזמנו 13 שבועות קודם, אבל טיסה זולה ליוון השכנה אפשר למצוא כשלושה שבועות לפני מועד החופשה.

הזמן האופטימלי להזמנת החופשה תלוי במידה רבה באורך הטיסה, בגודל חברת התעופה ובמידת הגמישות שלכם.

היכן להתגורר?
הלינה גוזלת חלק גדול מתקציב הנסיעה. הימנעו מנסיעה לבד אם יש לכם בעיית תקציב. חדרים ליחיד הם תמיד יקרים יותר לאדם מאשר חדר זוגי. יש הממליצים לא להזמין מלון מראש, אלא לבחור מלון כשמגיעים ליעד. יש לדרך זו יתרונות וחסרונות. ללא הזמנה מראש אתם יכולים לבדוק מספר אפשרויות ביעד עצמו, ולהתאים את הלינה לתקציב שלכם. החיסרון הוא שאם הגעתם ליעד פופולרי בעונה הבוערת, אתם עלולים לגלות שבתי המלון בתפוסה מלאה. כשנוסעים לחופשה באירופה מחוץ לעונת התיירות בדרך כלל אין בעיה למצוא לינה ברגע שמגיעים. בדקו בשדה התעופה, במשרדי תחנת הרכבת, בתחנת מידע לתיירים, או פשוט חפשו מלון באפליקציה שלכם.

בערים הגדולות נסו דווקא את המלונות המשפחתיים הקטנים. לעיתים הם קצת מיושנים אבל מהווים אלטרנטיבה נהדרת בעלות נמוכה למלונות הרשת המודרניים. אם אתם מתכוונים להישאר זמן רב יותר ביעד, ולא אכפת לכם לבלות קצת זמן ברכבת התחתית, תוכלו למצוא עסקה טובה באמצעות לינה בפאתי העיר. למשל, בפריז תוכלו לרכוש כרטיס רכבת שבועי מוזל ולנסוע אל מרכז העיר וממנה במחירים סבירים.

היו אחרים מכול התיירים
כמו כולם, אתם בטח רוצים לבקר באתרים הפופולריים במהלך החופשה, אבל ייתכן שדווקא אם תתכננו נתיב טיולים הרחק מהמסלול שבו הולכים רוב התיירים, תוכלו להבטיח לעצמכם חופשה זולה יותר.

במקום לנסוע לערים המרכזיות, סעו לערים קטנות יותר. לדוגמה – רובנו חושבים שכשטסים לבריטניה אז חייבים להיות בלונדון. אבל למה להגביל את עצמכם ולשהות באחת הערים היקרות ביותר בעולם? במקום זאת סעו ללידס, עיר שבה גם הבריטים עצמם אוהבים לנפוש.

רוב הזמן תכננו לחיות כמו המקומיים. בקרו בחנויות ובמסעדות המקומיות, ובקרו בערים ובאטרקציות שלא כל כך ידועות להמונים. וכאמור, הימנעו ממרכזי הערים כאשר אתם מחפשים מקום לינה. יתרה מכך, נסו לחלוטין להיטמע במקום ונסו להשכיר חדר אצל המקומיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה